Wednesday, January 13, 2010

Pelik tapi benar






Salam satu dunia. Jika lah yang membakar rumah ibadat di Malaysia ketika ini adalah orang Melayu beragama Islam (mintak jauh bai) atas isu penggunaan nama ALLAH oleh bukan Islam, mereka-mereka ini sudah tersilap bakar. Kahar yang mengaku Rasul bagi orang-orang Melayu juga menggunakan kalimah ALLAH bila berdakwah kepada mad'u mereka. Ajaran ini sesat. Malah menyesatkan. Tetapi mengapa NGO-NGO Melayu Islam yang membantah paper The Herald guna nama ALLAH tidak membantah Kahar rasul Melayu atas maksud yang sama ?? Sebab Kahar masih Islam ?? Sebab anak dara Kahar cun ?? Sebab Kahar orang Melayu ??

Hak alah. Mangkuk jamban lagi cantik dari muko kau.

Ada lagi satu makhluk angkasa yang juga menggunakan kalimah ALLAH dalam usaha dakwahnya kepada orang Melayu. Tapi ini lebih mangkuk. Dia guna kalimah ALLAH atas maksud menghina. Sudahlah pergi ke langit tumpang kapal angkasa Dr. Sheikh Muszaphar (kapal angkasa Amerika pulak tu), mengaku sudah menjadi Tuhan. Orang macam inilah yang korang patut bakar hidup-hidup.

Ha Ha Ha. Memang poyo mamat ni. Polis sampai sekarang tak dapat tangkap. Macam mano nak tangkap, dio tertinggal kek tandas makmal angkasa NASA.

No comments:

Post a Comment

Semua Parti Dalam Pakatan Rakyat,Faham "HUDUD"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails