Monday, March 15, 2010

Si Celaka Sesumpah Cuba Melagakan Pemimpin PR.

Ezam mengatakan apabila Anwar keluar dari Penjara Anwar berjumpa Haji Hadi dan menyatakan pada Haji Hadi:

Anwar jumpa Haji Hadi dengan lantang menjelaskan pada Haji Hadi bahawa Anwar adalah pejuang Islam. Kita tidak akan bagi muka pada DAP dalam menidakkan kita sebagai umat Islam. Kita kena bersatu dalam pakatan rakyat ini. PAS dan PKR akan menguasai mereka yang bukan Islam ini.
Esoknya pula Anwar jumpa Lim Kit Siang dan Menyatakan:
Kita mesti bersatu dalam Pakatan rakyat bersama PAS. Jangan risau kita tidak akan bagi muka pada PAS dalam menyebarkan fahaman nya itu. Kita akan menyekat PAS dari menjadi ekstrem dalam politik ini.
Saya akan bersama DAP kita kena bekongsi kuasa dalam hal ini. Jangan kita bagi muka dengan PAS.

Itulah di antara petikan ceramah Ezam Sesumpah dalam ceramah umno di Jalan Kebun, Klang. Adoi... lawak benar sesumpah sekoq ni...., banyak yang dia dedahkan dan akan mendedahkan lagi... kononnyaaaaa...

Tetapi.... apabila di fikir-fikir kan balik apa yang dia dan penceramah2 lain seperti Zaid Mat Arip, Khir Toyo... semuanya yang diorang ceritakan itu.. tak lebih dari kisah dongeng jer... ntah apa2 fitnah mengarut yang dicakapkan.. sementelah lagi dengan status dan kredibiliti mereka yang semuanya mata duitan, terpalit dengan isu songlap duit rakyat, rasuahdan pelbagai isu lagi.

Terutamanya doktor gigi... dengan kes rumah RM24 juta yang sehingga kini rakyat pun tahu dari mana dia cilok duit tu... hasil daripada menjadi MB Selangor selama 8 tahun.

Si sesumpah pulak..., kerja takda... sumber pendapatan lain gua tak tahulah.. tapi rumah kat seksyen 7, Shah Alam harga RM7 juta... mana dia rembat duit tu... ha..ha..ha.. sampai sekarang tiada penjelasan...

Humbankan umno.... talkinkan umno...

Dari mukabumi Malaysia supaya rakyat aman dan sejahtera... 50 tahun peluang yang mereka ada telah di persiakan kepada rakyat, tetapi di pergunakan sepenuhnya untuk kayakan... diri dan kroni mereka sahaja... contoh paling hampir, lu orang cuba tinjau2 kehidupan Ketua Bahagian dan Cawangan umno... sebelum ada pangkat hidup susah dan ada yang merempat, bila dapat pangkat.. pegang jawatan tak sampai beberapa bulan.... ha..ha..ha.... orang kaya baru beb....

Itu baru tahap Ketua Bahagian dan Cawangan... tahap dewa2 yang lagi atas tu amacam...? Lu orang tak caya jugak... cuba tanya Azalina... berapa koleksi kereta yang dia ada...?

Boleh percaya ke...? dengan munafik2 itu semua. Pada gua... kalau orang2 dari kalangan umno yang berceramah... 199% gua takan percaya lansung... berdasarkan status dan kredibiliti mereka yang terkenal dengan pelbagai skandal dan isu.

Pembohong paling besar dalam Malaysia ialah Pemimpin umno parti HARAMJADAH yang memusnah dan melingkupkan Malaysia, lagi mau sokong ka...? Jadi..., kalau lu orang pergi dengar ceramah umno... tapis2 lah apa fitnah yang si munafik2 tu sampaikan... dan lagi bagus.. jangan pergi lansung.

Dari isi ceramah sesumpah dan buragas umno, apa yang gua boleh simpulkan ialah, ianya adalah satu usaha terbaru mereka untuk melaga-lagakan pemimpin semua parti dalam Pakatan Rakyat, dengan memainkan isu perkauman dan agama.

Memang celaka buragas2 umno haramjadah ini semua....

No comments:

Post a Comment

Semua Parti Dalam Pakatan Rakyat,Faham "HUDUD"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails